sunnuntai 10. elokuuta 2014

Vanhan tavaran uusi koti. Olen aina pitänyt kaikesta kauniista tai ainakin näin selitellyt materian hankkimista. Jotain on kuitenkin iän myötä tapahtunut, kun uuteen kotiimme olen haalinnut lähinnä kaikkea vanhaa. Myönnetään, myönnetään, ikeaakin löytyy.

Ikaalilaiselta Kyllikiltä lehti-ilmoituksen perusteella hankittu keittiökaappi, jota tuunattu turkoosilla. 
Kenkäpamppu Eemil Aaltosen vanha tuoli.

Vanhoja lasiaarteita.

Ilmeisesti pommisuojan arkku, Ilkan Äidin lahjoittama.

Isän tekemä kaappi, ystävän lahjoittama vanha ikkuna ovena. Ja muita aarteita Ilkan Äidin mökiltä.

Toivottavasti nämä minulle tärkeät aarteet löytävät aikanaan taas uuden hyvän kodin. Silloin kun minä olen jo antiikkia tai saanut uuden kodin (mullan alta). Mutta hei, nyt alkaa Antiikkia, Antiikkia!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ruusuja ja risuja!